Snart träning.

Hej!
Nu sitter jag och kollar på TV.
Men idag så har jag varit i skolan och när jag kom hem så har jag bara ätit och gjort lite läxor.
Klockan halv åtta så ska jag på träning till halv nio.
Sen imorgon så har vi instäld slöjd så vi har sovmorgon till 20 i 10:)
Himmla gött.
På tisdagar så har vi en liten sovmorgon som är till 20 över 8, alltså inte så länge.
Men det blir gött att ha en sovmorgon någon gång som är ganska länge.
Efter träningen imorgon så ska jag på kalas hos Frida, det blir kul det.
Kanske inte hinner blogga imorgon men vi fårse.


Tröja:Gina, Byxor:HM.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag.
Ses /Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin såg du min senaste kommentar?

2012-03-24 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0