Borta nästan hela dagen.

Hej!
Vad gör ni?
Själv har jag nyss kommit in från att jag har spelat lite innebandy med min lillebror och Kasper.
Men idag så har jag varit i hagfors och spelat en innebandy match, vi förlorade med 1-11.
Jag tyckte vi spela bra, men men.
Imorgon så är det ju måndag så det blir att gå upp tidigt till skolan.
Fårse vad jag ska göra nu kanske sitta en stund till vid datorn;)

Det jag har på mig idag.

Byxor:HM/ Linne:Gina/ Tröja:Carlings.
Ni får ha en trevlig kväll.
Ses /Elin

Kommentarer
Postat av: Hannah beck

Elin vill bara säga att du kanske inte behöver härma med att göra / sin jag gör och skriva dagens ,hoppas du tar åt dig och ändrar!

2012-03-19 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0