Selected player.

Hej!
Nu är jag hemma från selected player, väldigt gött.
Men lägret har varit bra, har haft roligt, träffat nya kompisar också vann vi GULD!!
Känns väldigt bra:)

Nu sitter jag på altan och bara slappar efter dom här 5 dagarna.
Men imorgon så är det midsommar och den börjar med att släkten kommer och firar mig eftersom jag fyller år dagen efter.
Sen kommer en massa grannar kusiner mm...
Så blir väll min dag imöra skulle jag kunna tro.
Vet inte om jag hinner blogga imorgon men jag ska försöka:)

Blir ingen bild nu men ska försöka lägga upp bilder på hur midsommaren blev nån dag:D

Ha en bra kväll.
Ses /Elin

Kommentarer
Postat av: SOFIASTICATED

Ha en nice midsommar :)

Bloglovinbyte?

KRAM

2012-06-22 @ 00:32:33
URL: http://sofiasticated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0