Går inge bra.

Hej!
Jag hade skrivit ett ganske långt inlägg vrf jag inte bloggat också råka jag klicka på något så försvann det:(
Sur jag blir...
 
Men jaa såhär har min vecka sett ut...
Måndag: Skulle jag och Bella varit i stan men Bella ringde och sa att hon hade lite feber, men lite senare smsa hon och fråga om jag ville komma dit och spela tv spel och käka glass för att hon mådde bättre och då gjorde jag där, sen sov jag där.
Tisdag: Stranden.
Onsdag: Stranden.
Torsdag: Golfbanan i sunne sen va jag med Bella.
Fredag: Först åkte jag och min familj dit där pip va och kolla lite och köppte glass sen åkte vi in till stan sen bergvik för att vi skulle handla mat och jag skulle köpa en väska, jag fann en men jag tänker inte visa upp den för att ni kommer säker att sen den på bild nån gång, sen va jag med Bella Felix och Lukas.
 
Nu ska jag duscha för att vi får främande vid 5.
Vi va och bada vid bomstad, och så här ser dert ut där för er som inte v isste det.
(bild från google)
Ha en fortsatt bra dag.
Ses /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0