19.36

Hej!
Som ni ser så är jag hemma nu det blev en del foton som jag blev nöjd med, kan bara säga tack Hannah beck.
Blir nog troligtvis en header också som Hannah ska fixa åt mig med en del bilder;)
Som jag sa i inlägget tidigare så vet väl alla att det är skola imorgon och det är väl inte det roligaste men jag längtar faktiskt tills imorgon hehe...
Jag har också fått en kommentar där en frågar om jag ska skriva vart jag köper mina kläder ifrån när jag lägger ut outfiten, tycker ni att jag ska skriva vart jag köper mina kläder när jag visar min outfit eller inte?;)

Som jag sagt tidigare så vet ni att jag verkligen inte har några nya bilder eller så, så ni får en bild från i somras när jag och min familj va i Lysvik och köpte glass.
Det är ju så tråkigtt med inga bilder så.

Ses /Elin

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Asså det spelar ingen roll för mig men man brukar skriva det det var bara där för jag skrev det:)

2012-01-15 @ 19:58:47
Postat av: FANTASYDINING-En blogg om temarestauranger & resor

Hej såg din kommentar hos Foki! Det är rätt svårt att få många besökare i början! Ett tips jag kan ge är att skriva kommentarer på många sidor. Både kända och okända. så att du får ditt egna lilla nätverk. Var noga med att alltid kommentera tillbaka när du får en kommentar av någon. Gillar dom din blogg så kommer dom tillbaka och läser.

Lycka till!!



FANTASYDINING

2012-01-15 @ 20:49:48
URL: http://www.fantasydining.com
Postat av: Matilda [FOTO]

det ser gott ut! :)



fin blogg har du också! :)

2012-01-15 @ 22:21:09
URL: http://moobyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0